Beta RR Racing 430 4T

Cena: 209 008 Kč bez DPH

252 900 Kč vč. DPH

Beta RR Racing 430 4T je vyrobena pro ty, kteří hledají opravdový závodní motocykl. Tato modelová řada má za sebou řadu úspěchů na profesionální úrovni.

Verze Racing nabízí všechny vlastnosti motorky připravené na závod. Je vhodná pro nejextrémnější situace, se kterými se můžete na závodním terénu setkat. Inženýři Betamotors se proto zaměřili na vývoj a začlenění všech (estetických i funkčních) částí, které snižují hmotnost a zajišťují ještě lepší výkon ve všech závodních podmínek. Řada Racing roku 2021 zahrnuje 8 modelů.

Modelová řada nabízí řadu speciálních součástí. Patří mezi ně například Rychloupínací čep předního kola, který je je nezbytný pro úsporu drahocenných sekund během závodu, a proto urychluje opravy pneumatik. Na kolech jsou dále pneumatiky Metzeler Six Days: pro sebevědomou jízdu v terénu. Není náhodou, že tyto pneumatiky jsou nejčastěji používány v enduro soutěžích nejvyšší úrovně a mnohonásobným mistrem světa Stevem Holcombem. Dalším důležitým komponentem jsou černé stupačky Ergal, se širokou kontaktní plochou a ocelovými kolíky zajišťujícími optimální přilnavost za všech podmínek. Robustní, ale lehká konstrukce znamená, že tyto stupačky mají také delší životnost. O dalších speciálních komponentech se můžete dočíst níže.

Speciální součástky Beta RR Racing 430 4T

Chrániče rukou Vertigo nabízí solidní, poutavý design s grafikou In-Mold jsou nepostradatelné pro jízdu v terénu.

Vidlice Kayaba AOS s uzavřenou náplní ø 48 mm. Tyto nové vidlice jsou celosvětově proslulé svou špičkovou kvalitou. Přítomnost eloxovaných vnitřních komponent minimalizuje kluzné tření, zatímco obvyklé seřizovače komprese a uvolnění umožňují snadné dosažení optimálního nastavení za všech okolností.

Černé stupačky Ergal se širokou kontaktní plochou a ocelovými kolíky zajišťujícími optimální přilnavost za všech podmínek. Robustní, ale lehká konstrukce znamená, že tyto stupačky mají také delší životnost.

Víčko převodového oleje, víčko motorového oleje a víčko olejového filtru z červeně eloxovaného hliníku.

Rychloupínací čep předního kola je nezbytný pro úsporu drahocenných sekund během závodu, a proto urychluje opravy pneumatik.

Závodní sedadlo s kapsou.

Pneumatiky Metzeler Six Days se závodním potiskem a červenými okraji pro sebevědomou jízdu v terénu. Tyto pneumatiky jsou nejpoužívanější v enduro soutěžích nejvyšší úrovně.

Technické parametry podvozku
Rám Molybdenová ocel s dvojitou kolébkou rozdělená nad výfukovým otvorem
Rozvor 1482 mm
Maximální délka 2172 mm
Maximální šířka 815 mm
Maximální výška 1270 mm
Výška sedadla 940 mm
Světlá výška 320 mm
Výška stupaček 413 mm
Suchá hmotnost 108,5 kg (přední část 53,2 kg; zadní část 55,3 kg)
Objem palivové nádrže 9 l
Rezerva 2,3 l
Kapacita chladícího systému 1,4 l
Přední pérování Hydraulická vidlice USD s hřídelem Ø 48 mm
Zadní pérování Monoshock s progresivní složenou pákou
Zdvih tlumiče 135 mm
Zdvih předního kola 295 mm
Zdvih zadního kola 290 mm
Přední brzda Vlnitý kotouč Ø260 mm a dvoupístkový plovoucí třmen
Zadní brzda Vlnitý kotouč Ø240 mm a jednopístkový plovoucí třmen
Přední ráfek 21 x 1,6 – 36 otvorů
Zadní ráfek 18 x 2,15 – 36 otvorů
Přední pneumatika 90/90 – 21
Zadní pneumatika 140/80 – 18
Technické parametry motoru
Typ Jednoválcový, čtyřtaktní, chlazený kapalinou
Otvor 95 mm
Zdvih 60,8 mm
Zdvihový objem 430,9 cc
Kompresní poměr 12,33 : 1
Motorový ventil DOHC finger follower / 4 titanové ventily
Startér Elektrický
Zapalování KOKUSAN
Svíčka NGK LKAR 8A-9
Mazání 2 olejová čerpadla
Palivový systém Duální elektronické vstřikování SYNERJECT
Tělo škrticí klapky Ø 42 mm – SYNERJECT
Spojka Mokrá multidisková
Primární pohon Z.28 / 76
Převodovka 6 rychlostních stupňů
Sekundární převod Řetěz
Motorový olej SAE 10W/50 0,8 l. + SAE 10W/40 0,8 l.
Spotřeba l / 100 km 3,887 l
Znečištění CO2 [g/ km] 94