Cena: 209 008 Kč bez DPH
252 900 Kč vč. DPH
Beta RR Racing 430 4T je vyrobena pro ty, kteří hledají opravdový závodní motocykl. Tato modelová řada má za sebou řadu úspěchů na profesionální úrovni.
Verze Racing nabízí všechny vlastnosti motorky připravené na závod. Je vhodná pro nejextrémnější situace, se kterými se můžete na závodním terénu setkat. Inženýři Betamotors se proto zaměřili na vývoj a začlenění všech (estetických i funkčních) částí, které snižují hmotnost a zajišťují ještě lepší výkon ve všech závodních podmínek. Řada Racing roku 2021 zahrnuje 8 modelů.
Modelová řada nabízí řadu speciálních součástí. Patří mezi ně například Rychloupínací čep předního kola, který je je nezbytný pro úsporu drahocenných sekund během závodu, a proto urychluje opravy pneumatik. Na kolech jsou dále pneumatiky Metzeler Six Days: pro sebevědomou jízdu v terénu. Není náhodou, že tyto pneumatiky jsou nejčastěji používány v enduro soutěžích nejvyšší úrovně a mnohonásobným mistrem světa Stevem Holcombem. Dalším důležitým komponentem jsou černé stupačky Ergal, se širokou kontaktní plochou a ocelovými kolíky zajišťujícími optimální přilnavost za všech podmínek. Robustní, ale lehká konstrukce znamená, že tyto stupačky mají také delší životnost. O dalších speciálních komponentech se můžete dočíst níže.
Chrániče rukou Vertigo nabízí solidní, poutavý design s grafikou In-Mold jsou nepostradatelné pro jízdu v terénu.
Vidlice Kayaba AOS s uzavřenou náplní ø 48 mm. Tyto nové vidlice jsou celosvětově proslulé svou špičkovou kvalitou. Přítomnost eloxovaných vnitřních komponent minimalizuje kluzné tření, zatímco obvyklé seřizovače komprese a uvolnění umožňují snadné dosažení optimálního nastavení za všech okolností.
Černé stupačky Ergal se širokou kontaktní plochou a ocelovými kolíky zajišťujícími optimální přilnavost za všech podmínek. Robustní, ale lehká konstrukce znamená, že tyto stupačky mají také delší životnost.
Rám | Molybdenová ocel s dvojitou kolébkou rozdělená nad výfukovým otvorem |
Rozvor | 1482 mm |
Maximální délka | 2172 mm |
Maximální šířka | 815 mm |
Maximální výška | 1270 mm |
Výška sedadla | 940 mm |
Světlá výška | 320 mm |
Výška stupaček | 413 mm |
Suchá hmotnost | 108,5 kg (přední část 53,2 kg; zadní část 55,3 kg) |
Objem palivové nádrže | 9 l |
Rezerva | 2,3 l |
Kapacita chladícího systému | 1,4 l |
Přední pérování | Hydraulická vidlice USD s hřídelem Ø 48 mm |
Zadní pérování | Monoshock s progresivní složenou pákou |
Zdvih tlumiče | 135 mm |
Zdvih předního kola | 295 mm |
Zdvih zadního kola | 290 mm |
Přední brzda | Vlnitý kotouč Ø260 mm a dvoupístkový plovoucí třmen |
Zadní brzda | Vlnitý kotouč Ø240 mm a jednopístkový plovoucí třmen |
Přední ráfek | 21 x 1,6 – 36 otvorů |
Zadní ráfek | 18 x 2,15 – 36 otvorů |
Přední pneumatika | 90/90 – 21 |
Zadní pneumatika | 140/80 – 18 |
Typ | Jednoválcový, čtyřtaktní, chlazený kapalinou |
Otvor | 95 mm |
Zdvih | 60,8 mm |
Zdvihový objem | 430,9 cc |
Kompresní poměr | 12,33 : 1 |
Motorový ventil | DOHC finger follower / 4 titanové ventily |
Startér | Elektrický |
Zapalování | KOKUSAN |
Svíčka | NGK LKAR 8A-9 |
Mazání | 2 olejová čerpadla |
Palivový systém | Duální elektronické vstřikování SYNERJECT |
Tělo škrticí klapky | Ø 42 mm – SYNERJECT |
Spojka | Mokrá multidisková |
Primární pohon | Z.28 / 76 |
Převodovka | 6 rychlostních stupňů |
Sekundární převod | Řetěz |
Motorový olej | SAE 10W/50 0,8 l. + SAE 10W/40 0,8 l. |
Spotřeba l / 100 km | 3,887 l |
Znečištění CO2 [g/ km] | 94 |