Beta RR Racing 300 2T

Cena: 196 942 Kč bez DPH

238 300 Kč vč. DPH

Beta RR Racing 300 2T je vyrobena pro ty, kteří hledají opravdový závodní motocykl. Tato modelová řada má za sebou řadu úspěchů na profesionální úrovni.

Verze Racing nabízí všechny vlastnosti motorky připravené na závod. Je vhodná pro nejextrémnější situace, se kterými se můžete na závodním terénu setkat. Inženýři Betamotors se proto zaměřili na vývoj a začlenění všech (estetických i funkčních) částí, které snižují hmotnost a zajišťují ještě lepší výkon ve všech závodních podmínek. Řada Racing roku 2021 zahrnuje 8 modelů.

Pro snížení celkové hmotnosti motocyklu se inženýři rozhodli pro opuštění automatického mixéru. RR Racing je tedy ideální pro jezdce, kteří se neustále snaží najít co nejlehčí motorku. Míchač premixu však může být nainstalován jako doplněk.

Modelová řada také nabízí řadu speciálních součástí. Patří mezi ně například Rychloupínací čep předního kola, který je je nezbytný pro úsporu drahocenných sekund během závodu, a proto urychluje opravy pneumatik. Na kolech jsou dále pneumatiky Metzeler Six Days: pro sebevědomou jízdu v terénu. Není náhodou, že tyto pneumatiky jsou nejčastěji používány v enduro soutěžích nejvyšší úrovně a mnohonásobným mistrem světa Stevem Holcombem. O dalších speciálních komponentech se můžete dočíst níže.

Speciální součástky Beta RR Racing 300 2T

Chrániče rukou Vertigo nabízí solidní, poutavý design s grafikou In-Mold jsou nepostradatelné pro jízdu v terénu.

Vidlice Kayaba AOS s uzavřenou náplní ø 48 mm. Tyto nové vidlice jsou celosvětově proslulé svou špičkovou kvalitou. Přítomnost eloxovaných vnitřních komponent minimalizuje kluzné tření, zatímco obvyklé seřizovače komprese a uvolnění umožňují snadné dosažení optimálního nastavení za všech okolností.

Černé stupačky Ergal se širokou kontaktní plochou a ocelovými kolíky zajišťujícími optimální přilnavost za všech podmínek. Robustní, ale lehká konstrukce znamená, že tyto stupačky mají také delší životnost.

Víčko převodového oleje, víčko motorového oleje a víčko olejového filtru z červeně eloxovaného hliníku.

Rychloupínací čep předního kola je nezbytný pro úsporu drahocenných sekund během závodu, a proto urychluje opravy pneumatik.

Závodní sedadlo s kapsou.

Pneumatiky Metzeler Six Days se závodním potiskem a červenými okraji pro sebevědomou jízdu v terénu. Tyto pneumatiky jsou nejpoužívanější v enduro soutěžích nejvyšší úrovně.

Technické parametry podvozku
Rám Molybdenová ocel s dvojitou kolébkou rozdělená nad výfukovým otvorem
Rozvor 1482 mm
Maximální délka 2172 mm
Maximální šířka 815 mm
Maximální výška 1270 mm
Výška sedadla 930 mm
Světlá výška 320 mm
Výška stupaček 407 mm
Suchá hmotnost 103,5 kg (přední část 50,8 kg; zadní část 52,7 kg)
Objem palivové nádrže 9,5 l
Rezerva 2,3 l
Kapacita chladícího systému 1,3 l
Přední pérování Hydraulická vidlice USD s hřídelem Ø 48 mm
Zadní pérování Monoshock s progresivní složenou pákou
Zdvih tlumiče 135 mm
Zdvih předního kola 295 mm
Zdvih zadního kola 290 mm
Přední brzda Vlnitý kotouč Ø260 mm a dvoupístkový plovoucí třmen
Zadní brzda Vlnitý kotouč Ø240 mm a jednopístkový plovoucí třmen
Přední ráfek 21 x 1,6 – 36 otvorů
Zadní ráfek 18 x 2,15 – 36 otvorů
Přední pneumatika 90/90 – 21
Zadní pneumatika 140/80 – 18
Technické parametry motoru
Typ Jednoválcový, dvoutaktní, chlazený kapalinou
Otvor 72 mm
Zdvih 72 mm
Zdvihový objem 293,1 cc
Kompresní poměr 11,9 : 1
Motorový ventil BPV SYSTEM
Startér Elektrický
Zapalování AC KOKUSAN – Digitální CDI s ovládáním olejové pumpy
Svíčka NGK BR7ES
Indukční systém INDUCTION REED
Mazání Míchání
Karburátor KEIHIN PXK 36
Spojka Mokrá multidisková
Primární pohon Z.27 / 72
Převodovka 6 rychlostních stupňů
Sekundární převod Řetěz
Motorový olej SAE 10W / 40
Spotřeba l / 100 km 2,726 l
Znečištění CO2 [g/ km] 65