Cena: 196 942 Kč bez DPH
238 300 Kč vč. DPH
Beta RR Racing 250 2T je vyrobena pro ty, kteří hledají opravdový závodní motocykl. Tato modelová řada má za sebou řadu úspěchů na profesionální úrovni.
Verze Racing nabízí všechny vlastnosti motorky připravené na závod. Je vhodná pro nejextrémnější situace, se kterými se můžete na závodním terénu setkat. Inženýři Betamotors se proto zaměřili na vývoj a začlenění všech (estetických i funkčních) částí, které snižují hmotnost a zajišťují ještě lepší výkon ve všech závodních podmínek. Řada Racing roku 2021 zahrnuje 8 modelů.
Pro snížení celkové hmotnosti motocyklu se inženýři rozhodli pro opuštění automatického mixéru. RR Racing je tedy ideální pro jezdce, kteří se neustále snaží najít co nejlehčí motorku. Míchač premixu však může být nainstalován jako doplněk.
Modelová řada také nabízí řadu speciálních součástí. Patří mezi ně například Rychloupínací čep předního kola, který je je nezbytný pro úsporu drahocenných sekund během závodu, a proto urychluje opravy pneumatik. Na kolech jsou dále pneumatiky Metzeler Six Days: pro sebevědomou jízdu v terénu. Není náhodou, že tyto pneumatiky jsou nejčastěji používány v enduro soutěžích nejvyšší úrovně a mnohonásobným mistrem světa Stevem Holcombem. O dalších speciálních komponentech se můžete dočíst níže.
Chrániče rukou Vertigo nabízí solidní, poutavý design s grafikou In-Mold jsou nepostradatelné pro jízdu v terénu.
Vidlice Kayaba AOS s uzavřenou náplní ø 48 mm. Tyto nové vidlice jsou celosvětově proslulé svou špičkovou kvalitou. Přítomnost eloxovaných vnitřních komponent minimalizuje kluzné tření, zatímco obvyklé seřizovače komprese a uvolnění umožňují snadné dosažení optimálního nastavení za všech okolností.
Černé stupačky Ergal se širokou kontaktní plochou a ocelovými kolíky zajišťujícími optimální přilnavost za všech podmínek. Robustní, ale lehká konstrukce znamená, že tyto stupačky mají také delší životnost.
Rám | Molybdenová ocel s dvojitou kolébkou rozdělená nad výfukovým otvorem |
Rozvor | 1482 mm |
Maximální délka | 2172 mm |
Maximální šířka | 815 mm |
Maximální výška | 1270 mm |
Výška sedadla | 930 mm |
Světlá výška | 320 mm |
Výška stupaček | 407 mm |
Suchá hmotnost | 103,5 kg (přední část 50,8 kg; zadní část 52,7 kg) |
Objem palivové nádrže | 9,5 l |
Rezerva | 2,3 l |
Kapacita chladícího systému | 1,3 l |
Přední pérování | Hydraulická vidlice USD s hřídelem Ø 48 mm |
Zadní pérování | Monoshock s progresivní složenou pákou |
Zdvih tlumiče | 135 mm |
Zdvih předního kola | 295 mm |
Zdvih zadního kola | 290 mm |
Přední brzda | Vlnitý kotouč Ø260 mm a dvoupístkový plovoucí třmen |
Zadní brzda | Vlnitý kotouč Ø240 mm a jednopístkový plovoucí třmen |
Přední ráfek | 21 x 1,6 – 36 otvorů |
Zadní ráfek | 18 x 2,15 – 36 otvorů |
Přední pneumatika | 90/90 – 21 |
Zadní pneumatika | 140/80 – 18 |
Typ | Jednoválcový, dvoutaktní, chlazený kapalinou |
Otvor | 66,4 mm |
Zdvih | 72 mm |
Zdvihový objem | 249 cc |
Kompresní poměr | 13,2 : 1 |
Motorový ventil | BPV SYSTEM |
Startér | Elektrický |
Zapalování | AC KOKUSAN – Digitální CDI s ovládáním olejové pumpy |
Svíčka | NGK BR8ES |
Indukční systém | INDUCTION REED |
Mazání | Míchání |
Karburátor | KEIHIN PXK 36 |
Spojka | Mokrá multidisková |
Primární pohon | Z.27 / 72 |
Převodovka | 6 rychlostních stupňů |
Sekundární převod | Řetěz |
Motorový olej | SAE 10W / 40 |
Spotřeba l / 100 km | 2,493 l |
Znečištění CO2 [g/ km] | 59 |