Beta RR 300 2T

Cena: 185 041 Kč bez DPH

223 900 Kč vč. DPH

Beta RR 300 2T je vyrobena pro ty, kteří ocení velký motor s výrazným točivým momentem při jakékoli rychlosti. Vhodné pro ty, kteří upřednostňují dlouhé převody.

Kromě soutěžní sféry umožnil obrovský úspěch RR mezi nadšenci po celém světě technikům Betamotor další možnost pro vývoj této modelové řady. Díky tomu ročník 2021 nabízí vysoce kvalitní motocykly plné technických inovací pro opravdové potěšení z jízdy. Po rozsáhlém testování, zkoumání a úspěších na profesionální úrovni bylo možno doladit a aplikovat řadu vylepšení. Nová řada RR také disponuje unikátním agresivním vzhledem v červeném zbarvení.

Seznam novinek:

  • Vylepšený podvozek v hlavě řízení a ve vyztužených deskách, který zajišťuje lepší ochranu proti opotřebení
  • Robustnější a odolnější zadní pomocný rám
  • Nová montáž zadního panelu pro jednodušší instalaci
  • Upravený kryt víka nádrže pro jednodušší montáž
  • Vylepšené sedadlo nyní poskytuje více podpory pro pohodlnější jízdu
  • Optimalizace vzduchového filtru pro lepší hydroizolaci
  • Nový elektrický systém s vylepšenou účinností nabíjení
  • Vylepšení ZF vidlice pro spolehlivější a plynulejší jízdu
  • Nové nastavení tlumičů pro zvýšení trakce
  • Spolehlivější a přesnější tachometr
Galerie
Technické parametry podvozku
Rám Molybdenová ocel s dvojitou kolébkou rozdělená nad výfukovým otvorem
Rozvor 1482 mm
Maximální délka 2172 mm
Maximální šířka 815 mm
Maximální výška 1270 mm
Výška sedadla 930 mm
Světlá výška 320 mm
Výška stupaček 407 mm
Suchá hmotnost 103,5 kg (přední část 50,8 kg; zadní část 52,7 kg)
Objem palivové nádrže 9,5 l
Rezerva 2,3 l
Kapacita chladícího systému 1,3 l
Přední pérování Hydraulická vidlice USD s hřídelem Ø 48 mm
Zadní pérování Monoshock s progresivní složenou pákou
Zdvih tlumiče 135 mm
Zdvih předního kola 295 mm
Zdvih zadního kola 290 mm
Přední brzda Vlnitý kotouč Ø260 mm a dvoupístkový plovoucí třmen
Zadní brzda Vlnitý kotouč Ø240 mm a jednopístkový plovoucí třmen
Přední ráfek 21 x 1,6 – 36 otvorů
Zadní ráfek 18 x 2,15 – 36 otvorů
Přední pneumatika 90/90 – 21
Zadní pneumatika 140/80 – 18
Technické parametry motoru
Typ Jednoválcový, dvoutaktní, chlazený kapalinou
Otvor 72 mm
Zdvih 72 mm
Zdvihový objem 293,1 cc
Kompresní poměr 11,9 : 1
Motorový ventil BPV SYSTEM
Startér Elektrický
Zapalování AC KOKUSAN – Digitální CDI s ovládáním olejové pumpy
Svíčka NGK BR7ES
Indukční systém INDUCTION REED
Mazání Míchání s elektrickým čerpadlem
Karburátor KEIHIN PXK 36
Spojka Mokrá multidisková
Primární pohon Z.27 / 72
Převodovka 6 rychlostních stupňů
Sekundární převod Řetěz
Motorový olej SAE 10W / 40
Spotřeba l / 100 km 2,726 l
Video Beta RR 300 2T