Cena: 183 388 Kč bez DPH
221 900 Kč vč. DPH
Beta EVO Factory 300 4T patří k nejprodávanější trailové modelové řadě. Řada Factory zahrnuje jak 2- taktní tak 4- taktní verze ve čtyřech motorizacích. Každá verze má svou vlastní osobnost, takže si každý jezdec najde tu svou.
Motor
Čtyřtaktní motor 300 ccm v novém EVO Factory MY 2021 je vybaven lehčím, ještě výkonnějším titanovým tlumičem a novou elektronickou řídicí jednotkou. Ta zvyšuje stabilitu jiskření a následně zlepšuje spalování v rozsahu otáček.
- Vidlice s překalibrovanou hydraulikou a nastavením tlaku: zajistěte optimální nastavení za jakýchkoli podmínek.
- Zlatá eloxovaná strojní trojitá svorka: Kromě snížení hmotnosti a zvýšení tuhosti umožňuje jezdci posunout řídítka dopředu nebo dozadu.
- Zadní odpružení s delším rozvorem a úpravou komprese i odskoku: progresivnější hydraulika umožňuje lepší nastavení, které přináší výhody v podobě komprese před překážkou a jejího odskoku.
- Zadní odpružení s novou červenou pružinou a přepracovanou hydraulickou kalibrací: umožňuje lepší ovládání při nízkých rychlostech.
- Postup propojení: ještě citlivější a progresivnější, zajišťující lepší odezvu a trakci.
- Killswitch typu lanyard: zajišťuje větší bezpečnost jízdy.
- Černé eloxované koncovky tyčí: chrání rukojeti.
- Černé eloxované seřizovače řetězu: přesné nastavení napnutí řetězu.
- Nový vzhled a grafické prvky
- Ocelové stupačky: kromě toho, že výrazně zlepšují přilnavost zavazadlového prostoru, zajišťují výrazné snížení hmotnosti.
- Závodní brzdové kotouče Galfer: poskytují výkonnější brzdění a snížení hmotnosti.
- BrakTec brzdová a spojková čerpadla: pro lepší modulaci brzdění.
- Třmen zadní brzdy s antivibračním systémem brzdových destiček.
- Nové zlaté ráfky Excel.
- Pneumatiky Michelin X-light: maximalizují přilnavost bez ohledu na jízdní podmínky.
| Rám | Ohnutý hliníkový rám |
| Rozvor | 1305 mm |
| Maximální délka | 1990 mm |
| Maximální šířka | 850 mm |
| Maximální výška | 1115 mm |
| Výška sedadla | 660 mm |
| Světlá výška | 310 mm |
| Výška stupaček | 348 mm |
| Objem palivové nádrže | 2,8 l |
| Rezerva | 0,5 l |
| Kapacita chladícího systému | 600 cc |
| Přední pérování | Hydraulická vidlice s hřídelem Ø 38 mm se stlačením a seřízením zpětného zatočení |
| Zadní pérování | Zadní tlumič s koaxiální nádrží a stlačením, nastavení odrazu |
| Zdvih tlumiče | 62 mm |
| Zdvih předního kola | 165 mm |
| Zdvih zadního kola | 180 mm |
| Přední brzda | Vlnitý kotouč Ø185 mm a čtyřpístkový plovoucí třmen |
| Zadní brzda | Vlnitý kotouč Ø160 mm a dvoupístkový plovoucí třmen |
| Přední ráfek | 21 x 1,6 – 32 otvorů |
| Zadní ráfek | 18 x 2,15 – 32 otvorů |
| Přední pneumatika | 2,75 – 21 Michelin X – light |
| Zadní pneumatika | 4.00 R 18 Michelin X – light |
| Typ | Jednoválcový, čtyřtaktní, chlazený kapalinou |
| Otvor | 84 mm |
| Zdvih | 53,6 mm |
| Zdvihový objem | 297,3 cc |
| Kompresní poměr | 11 : 1 |
| Startér | Elektrický |
| Svíčka | NGK MR7BI-8 |
| Krmení | Karburátorem |
| Karburátor | MIKUNI |
| Zážeh | Variabilní |
| Spojka | Mokrá multidisková s CUSH – DRIVE gumou |
| Primární pohon | Z.18 / 63 |
| Převodovka | 5 rychlostních stupňů |
| Sekundární převod | Řetěz |
| Motorový olej | SAE 15W / 50 (900 cc) |
| Spotřeba l / 100 km | 3,3 l |
| Znečištění CO2 [g / km] | 77 |


