Beta EVO Factory 250 2T

Cena: 152 810 Kč bez DPH

184 900 Kč vč. DPH

Beta EVO Factory 250 2T patří k nejprodávanější trailové modelové řadě. Řada Factory zahrnuje jak 2- taktní tak 4- taktní verze ve čtyřech motorizacích. Každá verze má svou vlastní osobnost, takže si každý jezdec najde tu svou.

Motor

  • Kryty z černého hořčíku: přitažlivější vzhled a úspora hmotnosti, které vám umožní ještě agilnější jízdu.
  • Titanové potrubí (s kuželovým konektorem válce – pouze 125 ccm): zvyšuje výkon a snižuje hmotnost.
  • Profilové spojkové kotouče: zajišťují přesnost spojky za všech jízdních podmínek.
  • Válec s optimalizovanými časovacími schématy: přináší plný závodní charakter motoru.
  • Hlava válce se speciálně navrženým objemem a přeplátováním (pouze 300 ccm): pro další zvýšení výkonu; červený lak navíc zvyšuje „tovární“ charakter tohoto motocyklu.
  • Optimalizované mapování řídicí jednotky: zajišťuje vynikající ovládání při nízkých otáčkách, aniž by byl ohrožen výkon při vysokých otáčkách.
  • Černé eloxované zátky motorového oleje.
Podvozek
  • Vidlice s překalibrovanou hydraulikou a nastavením tlaku: zajistěte optimální nastavení za jakýchkoli podmínek.
  • Zlatá eloxovaná strojní trojitá svorka: Kromě snížení hmotnosti a zvýšení tuhosti umožňuje jezdci posunout řídítka dopředu nebo dozadu.
  • Zadní odpružení s delším rozvorem a úpravou komprese i odskoku: progresivnější hydraulika umožňuje lepší nastavení, které přináší výhody v podobě komprese před překážkou a jejího odskoku.
  • Zadní odpružení s novou červenou pružinou a přepracovanou hydraulickou kalibrací: umožňuje lepší ovládání při nízkých rychlostech.
  • Postup propojení: ještě citlivější a progresivnější, zajišťující lepší odezvu a trakci.
  • Killswitch typu lanyard: zajišťuje větší bezpečnost jízdy.
  • Černé eloxované koncovky tyčí: chrání rukojeti.
  • Černé eloxované seřizovače řetězu: přesné nastavení napnutí řetězu.
  • Nový vzhled a grafické prvky
  • Ocelové stupačky: kromě toho, že výrazně zlepšují přilnavost zavazadlového prostoru, zajišťují výrazné snížení hmotnosti.
  • Závodní brzdové kotouče Galfer: poskytují výkonnější brzdění a snížení hmotnosti.
  • BrakTec brzdová a spojková čerpadla: pro lepší modulaci brzdění.
  • Třmen zadní brzdy s antivibračním systémem brzdových destiček.
  • Nové zlaté ráfky Excel.
  • Pneumatiky Michelin X-light: maximalizují přilnavost bez ohledu na jízdní podmínky.
Speciální komponenty Beta EVO Factory 250 2T
Technické parametry podvozku
Rám Hydroformovaná slitina
Rozvor 1305 mm
Maximální délka 1990 mm
Maximální šířka 850 mm
Maximální výška 1115 mm
Výška sedadla 660 mm
Světlá výška 310 mm
Výška stupaček 348 mm
Objem palivové nádrže 2,8 l
Rezerva 0,5 l
Kapacita chladícího systému 600 cc
Přední pérování Hydraulická vidlice s hřídelem Ø 38 mm se stlačením a seřízením zpětného zatočení
Zadní pérování Zadní tlumič s koaxiální nádrží a stlačením, nastavení odrazu
Zdvih tlumiče 62 mm
Zdvih předního kola 165 mm
Zdvih zadního kola 180 mm
Přední brzda Vlnitý kotouč Ø185 mm a čtyřpístkový plovoucí třmen
Zadní brzda Vlnitý kotouč Ø160 mm a dvoupístkový plovoucí třmen
Přední ráfek 21 x 1,6 – 32 otvorů
Zadní ráfek 18 x 2,15 – 32 otvorů
Přední pneumatika 2,75 – 21 Michelin X – light
Zadní pneumatika 4.00 R 18 Michelin X – light
Technické parametry motoru
Typ Jednoválcový, dvoutaktní, chlazený kapalinou, lamelová indukce v klikové skříni
Otvor 72,5 mm
Zdvih 60,5 mm
Zdvihový objem 249,7 cc
Kompresní poměr 9 : 1
Podvozník Magnesium
Hlavice výfuku Titán
Startér Elektrický HIDRIA 12V – 110W
Svíčka NGK GR7CI8
Mazání Míchání s benzínem 1,5% (syntetický olej)
Krmení Karburátorem
Karburátor KEIHIN PWK Ø 28MM
Zážeh Variabilní
Spojka Mokrá multidisková s CUSH – DRIVE gumou
Primární pohon Z.22 / 69
Převodovka 6 rychlostních stupňů
Sekundární převod Řetěz
Motorový olej SAE 10W / 30 (550 cc)
Spotřeba l / 100 km 2,9 l
Znečištění CO2 [g / km] 68